среда, 26 февраля 2020 г.


Найкращий читач Єлизаветградки
Марія Ісмайілівна
Я іноді замислююся над тим, чому читати книгу цікавіше, ніж дивитися фільм? Потім розумію: читаючи книгу, я представляю героя таким, яким малює його моя уява. Як часто буває таке: після прочитаної книги подивишся фільм і розчаруєшся - герой зовсім не такий, яким я його уявляла...
У книг є ще одне достоїнство: я можу читати думки героїв. Адже це так здорово! Мені подобається, що книгу можна читати коли захочеш, або коли є час. Що її можна взяти із собою куди завгодно. Хіба це не прекрасно?
За роки, що я вмію читати, я познайомилася з різними книгами - від казок, історій із життя школярів до містики й детективів.
І одна з моїх найулюбленіших книг – це « Аліса в задзеркаллі»
Коли я читала цю книгу, я уявляла себе на місці тієї дівчинки, і всі події відбувалися зі мною, а не з нею.

Я вважаю, що ця книга - найфантастичніша, найцікавіша, і, взагалі, просто найкраща. Я вже давно прочитала цю книгу, але у мене ще й досі залишилось дуже багато вражень і хороших спогадів.
Раджу усім взяти до рук цю книгу і поринути в дитинство, коли все здавалося таким чудовим і простим. Може, тоді ваше життя хоч трішки, але зміниться у кращу сторону.

Комментариев нет:

Отправить комментарий