четверг, 13 июня 2019 г.



Це моя Україна, це моя Батьківщина
Сьогодні  доволі гостро  постало питання патріотичного виховання.У ранньому  віці набагато легше полюбити свою батьківщину, ніж у дорослому,тому треба виховувати це почуття у дітей вже з самого дитинства.
« Я  юний патріот!» саме під таким гаслом  відбулися літні змагання «Це моя Україна, це моя Батьківщина», учасниками яких стали загони «Магніт» та «Number one» пришкільного табору «Сонечко» Єлизаветградківської філії.

Метою проведених змагань було виховання національної гідності та патріотизму у молодших школярів. Присутні змагалися в ерудиції з патріотичних питань, а саме: що є символом України? Хто є видатними постатями України? Які найкрасивіші місця України? Яка роль України в світі?..  Діти із цікавістю та азартом відповідали на запитання вікторин та  приймали участь у конкурсах. Танцювали, співали українські пісні, декламували вірші та розповідали скоромовки.

Змагання пройшли весело та жваво, а перемогла, звичайно, дружба.

Провідний бібліотекар селищної бібліотеки Вікторія Голинська  провела активну пропаганду літератури з питань історії України, військової справи та спорту. 
Запропонувала школярам 10 запитань, на які вони неодмінно знайдуть відповіді в книгах та періодичних виданнях які розташовані на  полиці Єлизаветградківської селищної бібліотеки. Користувачів, які дадуть найбільше правильних відповідей, а також обґрунтують їх - чекає приз.



Комментариев нет:

Отправить комментарий