среда, 12 июня 2019 г.


Про здоров'я треба знати,
про здоров'я треба дбати


Програма Дня здоров’я була насиченою, адже включала різноманітні заходи: Відкритий мікрофон «Що тобі заважає бути здоровим?», під час якого в інтерактивному спілкуванні з молодими  користувачами пришкільного табору «Сонечко» Єлизаветградківської філії провідний
бібліотекар селищної бібліотеки Голинська  Вікторія  та  вчитель-асистент Любов Садкова обговорили  усі можливі шкідливі звички та прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя - це запорука успіху. Проведено урок здоров’я «Здоровий спосіб життя – шлях до щастя і довголіття». В ході уроку діти
прослухали розповідь про здоров’я фізичне, соціальне, психічне, духовне, відповіли на запитання інтелектуальної вікторини «Здоров’я – головний життєвий скарб». Виконуючи вправи «Модель здоров’я», «Як розпорядитися своїм життям?», «10 заповідей здоров’я», молодь навчилася відмовлялися від нерозумних пропозицій тих, хто своє

здоров’я сам розтринькує та ще й запрошує оточуючих до нього приєднатися. Всі гравці наочно продемонстрували свою стійкість проти шкідливих звичок та розуміння відповідального ставлення до власного здоров’я. Пограли у цікавугру «Крок за кроком до здоров’я», в якій мали можливість поспілкуватись між собою

Протягом цілого дня здоров’я, присутні  отримали пам’ятки, веселі смайлики з побажаннями щодо ведення
здорового способу життя.
« Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках» - такими були заключні слова проведеного дня здоров’я.







Комментариев нет:

Отправить комментарий