четверг, 23 марта 2017 г.



Я-Громада-Інформація


Щоб привернути увагу громадськості до спільної роботи з соціально незахищеною цільовою групою було проведено інформаційний марафон«Я-Громада-Інформація» для людей з обмеженими можливостями.
Наступним етапом в обслуговуванні даної категорії населення стало створення програми «Милосердя».  Проведена акція милосердя «Тримайтеся, ми поруч з вами», метою якої було залучення людей з обмеженими можливостями до читання, розвиток бібліотечно-інформаційного обслуговування цієї категорії, створення для них рівноправних умов,створення тематичних папок з актуальних питань:«Законодавство України», «Освіта», «Медицина», «Ваше здоров’я», «Зупинись!Інформація для тебе», «Людина та її здоров’я», «Працевлаштування»,тематичні картотеки:«Люди для людей», «Служба взаємодопомоги»,«Вас захищає закон», «Ваше здоров’я».«Служба добрих знайомств» – сприяє встановленню,за бажанням користувачів, особистих контактів між людьми, що мають спільні інтереси.
У приміщенні бібліотеки відбулося засідання круглого столу «Передай добо по колу»з соціального захисту людей з обмеженими можливостями в селищі.




В ході засідання “круглого столу” всі запрошені мали можливість висловити свою думку та окреслити коло питань, які потребують першочергового вирішення.
По завершенню заходу Вікторія Трегуб подякувала всім присутнім за участь у “круглому столі” і зауважила, що “Робота повинна бути системною і тільки сумісними зусиллями ми зможемо зробити життя людей з обмеженими можливостями такою, щоб ніхто з них не відчував себе не потрібним суспільству”.

Комментариев нет:

Отправить комментарий