понедельник, 27 мая 2019 г.


Мій рідний край, моя земля,
 де маю щастя жити і творити
За все люблю тебе,мій краю,
Де цвітом молодість буя.
За тебе кращого не знаю
Єлизаветградківщино моя
Рідна земля, батьківський дім, мала батьківщина – це місце, де ми прийшли в цей світ, де живемо, де жили предки наші.
І в якому куточку нашої планети не народилася людина, чи то серед зелені дерев, чи різнотрав’я луків, чи під палючим сонцем пустель, чи скованої морозом землі, кожному дорога та земля, де пройшли роки дитинства, юності, де залишили краплинку себе на цій землі.
Цікавим і насиченим пройшов день краєзнавства в Єлизаветградківській селищній бібліотеці «Мій рідний край, моя земля, де маю щастя жити і творити». Вікторія Голинська  розповіла користувачам  про сторінки історії селищанашого , про видатних земляків рідного краю
В книгозбірні оформлена постійно діюча  виставка-експозиція «Моя земля – земля моїх батьків»
 Книги, представлені на ній, знайомлять присутніх з  географією і природою Єлизаветградки, допоможуть краще вивчити історичне минуле нашого краю, зрозуміти сьогоднішній день та осягнути перспективи на майбутнє.


Комментариев нет:

Отправить комментарий