вторник, 11 июля 2023 г.

  День здоров’я « Здоровий спосіб життя – шлях для всіх».

Напередодні Всесвітнього дня здоров’я,  кнтгозбірння  провела  День здоров’я « Здоровий спосіб життя – шлях для всіх». Програма Дня здоров’я була насиченою, адже включала різноманітні заходи: відкриття книжкової виставки-заклику «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати» на якій до уваги відвідувачів бібліотеки представлено б книжкові  та періодичні виданя. 


Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості. Відкритий мікрофон «Що тобі заважає бути здоровим?», під час якого в інтерактивному спілкуванні з молодими  користувачами    бібліотекарка обговорила  усі можливі шкідливі звички та прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя - це запорука успіху. Для учасників заходу проведено бесіду-дискусію «Комп’ютер і здоров’я». Учасники заходу обговорили тему і отримали відповіді на актуальні для них питання: «Чи можна сидіти за комп’ютером цілий день?», «Чи потрібно тримати осанку за комп’ютером?», «Чи можна дивитись фільми на комп’ютері без додаткового освітлення кімнати?» та інші.




























Комментариев нет:

Отправить комментарий